Řešení škodních událostí
Pokud nastane pojistná událost, co nejdříve ohlaste škodu pojišťovně, u které máte své pojištění sjednáno. Nebudete-li spokojeni s tím, jak pojišťovna k řešení škodní události přistoupila a s jakým výsledkem, obraťte se na naše specialisty likvidace. Ti stojí vždy na Vaší straně a s dořešením komplikovaných či sporných škod Vám ochotně pomohou.
1. Škodní událost
2. Ohlášení pojišťovně
3. Řešení škody
Byli jste spokojeni s řešením škody?
- Spokojenost s řešením
- Nespokojenost s řešením
Budeme Vás kontaktovat
Pomůžeme Vám po telefonu nebo se dohodneme na osobní schůzce.
Jaké výhody pro Vás máme
Pečují o Vás ti nejlepší specialisté
RENOMIA disponuje více než 30 specializovanými týmy a své know-how napříč jednotlivými odvětvími neustále rozšiřujeme. Aktivně jednáme se všemi pojistiteli na trhu, abychom Vám mohli nabídnout stále lepší produkty a služby.
Věnujeme Vám tolik času, kolik bude potřeba
Sledujeme novinky, jasně a nezkresleně Vás upozorňujeme na důležité změny a předkládáme Vám řešení, která odrážejí Vaše potřeby a možnosti. Jsme tady pro Vás na telefonu i e-mailu, ale rádi se s Vámi potkáme i osobně.
Pomůžeme Vám s vyřízením škody
Pokud jako náš klient řešíte s pojišťovnou pojistnou událost a nejste spokojeni s postupem pojišťovny nebo např. s výší pojistného plnění, můžete využít služeb našich specialistů likvidace. Ti jsou vždy na Vaší straně a s jednáním s pojišťovnou Vám v těchto sporných a komplikovaných případech ochotně pomohou.